تماس با ما
باطری ماشین - باتری ماشین - باتری کره ایی - باطری اتمی - فروش باطری ماشین
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

باطری ماشین پژو ۲۰۶ – باطری مناسب برای ماشین پژو ۲۰۶ ( ایران خودرو )

باتری ماشین ۲۰۶,باتری ماشین پژو ۲۰۶, باطری ۲۰۶باطری برای ۲۰۶ – باطری ماشین پژو ۲۰۶

پژو 206

باطری ماشین پژو ۲۰۶

نام خودرو پژو ۲۰۶
باطری فابریکی ۵۰ آمپر
قابلیت استفاده باطری ( ۵۰ -۵۵ -۶۰ -۶۲ ) آمپر
باطری پیشنهادی ۶۰  ( آمپر )

سوالات متداول مشتریان در باره باتری ماشین پژو ۲۰۶

  • قیمت باتری پژو ۲۰۶ چقدر است؟ قیمت باطری پژو ۲۰۶ صبا ؟ قیمت باطری اتمی پژو ۲۰۶ کره ای ؟
  • مشخصات باطری پژو ۲۰۶ ؟ باتری ماشین پژو ۲۰۶ چند آمپر است ؟ باطری فابریک پژو ۲۰۶
  • بهترین مارک باطری اتمی برای پژو ۲۰۶ ؟ آمپر باطری مناسب پژو ۲۰۶ چند آمپر می باشد؟
  • باطری برای پژو ۲۰۶ ۵۵ آمپر استفاده شود بهتر است یا بیشتر ؟ آیا باتری ۶۲ آمپر مناسب پژو ۲۰۶ است؟

*برای دریافت پاسخ به سؤالات فوق لطفا با باطری اطمینان تماس بگیرید.*


 خدمات نصب و گارانتی به صورت شبانه روزی در سطح شهر تهران

۰۲۱۳۳۶۵۲۰۳۲ – ۰۹۱۲۶۶۵۹۹۴۱

بهترین باطری ماشین - باتری ماشین - باطری پوما - باتری پوما - باطری دلکور - باتری دلکور - باطری اتمی - باتری خودرو

خرید باطری پژو ۲۰۶ # باطری برای خودرو پژو ۲۰۶ # باتری مناسب برای پژو ۲۰۶ # باطری پژو ۲۰۶ # (ارسال و نصب باطری ۱۰۰% رایگان ) # باتری خودرو پژو ۲۰۶# باطری برای ماشین پژو ۲۰۶# باتری پژو ۲۰۶# باطری پژو ۲۰۶# باطری برای خودرو پژو ۲۰۶# باطری مناسب برای پژو ۲۰۶ باطری ماشین پژو ۲۰۶ , باتری خودرو برای پژو ۲۰۶ , باطری مناسب برای ماشین پژو ۲۰۶ , باتری پژو ۲۰۶ , باطری پژو ۲۰۶ , باطری برای پژو ۲۰۶ , باتری برای ماشین پژو ۲۰۶ , باطری کره ایی مناسب جهت استفاده در خودرو پژو ۲۰۶ , باتری اتمی جهت استفاده پژو ۲۰۶ , باطری مناسب برای پژو ۲۰۶ چیست , باطری چی بخرم برای پژو ۲۰۶ , باطری کره ایی مناسب برای پژو ۲۰۶ چیه , باطری ماشین برای پژو ۲۰۶ , باطری ماشین مناسب برای خودرو پژو ۲۰۶, باتری اتمی پژو ۲۰۶ , باطری خودرو پژو ۲۰۶ , باطری اتومبیل پژو ۲۰۶ , باتری خودرو پژو ۲۰۶ , باتری برای خودرو پژو ۲۰۶ , باطری ماشین برای خودرو پژو ۲۰۶ , باتری ماشین برای خودرو پژو ۲۰۶ , باطری مناسب برای خودرو پژو ۲۰۶ , باطری مناسب جهت استفاده در ماشین پژو ۲۰۶ , باطری خودرو برای پژو ۲۰۶ , باطری برای ماشین پژو ۲۰۶ , باطری برای پژو ۲۰۶ , باتری برای پژو ۲۰۶ باطری پژو ۲۰۶ چند آمپر است؟, باطری پژو ۲۰۶ چند امپر, قیمت باطری پژو ۲۰۶, باطری ماشین پژو ۲۰۶, باتری مناسب پژو ۲۰۶, بهترین باطری پژو ۲۰۶, مشخصات باطری پژو ۲۰۶, باطری اتمی پژو ۲۰۶, باتری مناسب برای پژو ۲۰۶, باطري مناسب براي پژو ۲۰۶, باطری پژو ۲۰۶, قیمت باطری اتمی پژو ۲۰۶, قیمت انواع باطری پژو ۲۰۶, بهترین باطری برای پژو ۲۰۶, باطری برای پژو ۲۰۶, باطری خوب برای پژو ۲۰۶, بهترین نوع باطری پژو ۲۰۶, قیمت باطری برای پژو ۲۰۶, مناسبترین باطری برای پژو ۲۰۶, تعویض باطری پژو ۲۰۶, روشن شدن چراغ باطری پژو ۲۰۶, قیمت باطری خودرو پژو ۲۰۶, خرید باطری پژو ۲۰۶, باطری پژو ۲۰۶, قیمت روز باطری پژو ۲۰۶, باطری فابریک پژو ۲۰۶, قیمت باطری ماشین برای پژو ۲۰۶ , باتری مناسب برای پژو ۲۰۶, باطری ماشین پژو ۲۰۶ , باطری پژو ۲۰۶ , باتری پژو ۲۰۶ , باتری برای پژو ۲۰۶ , باطری خودرو پژو ۲۰۶ , باطری برای خودرو پژو ۲۰۶ , باتری ماشین برای پژو ۲۰۶ , باطری برای پژو ۲۰۶ , باتری برای پژو ۲۰۶ , باطری برای خودرو پژو ۲۰۶ , باتری ماشین برای پژو ۲۰۶, باطری مناسب برای خودرو پژو ۲۰۶ خرید باطری پژو ۲۰۶ # باطری ماشین پژو ۲۰۶ # باطری برای خودرو پژو ۲۰۶ # باتری مناسب برای پژو ۲۰۶ # باطری پژو ۲۰۶ # (ارسال و نصب باطری ۱۰۰% رایگان ) # باتری خودرو پژو ۲۰۶# باطری برای ماشین پژو ۲۰۶# پژو ۲۰۶ (به انگلیسی: Peugeot 206) یک خودروی سواری تولید شرکت پژو است[۱] که به جهت هندلینگ مناسب، جذابیت ظاهری، سازگاری با محیط زیست و مصرف سوخت پایین[۲] و همچنین گزینه‌های گوناگون و فراوان در سراسر جهان طرفداران زیادی داشت و در ایران با ۶ تیپ تولید و عرضه می‌شد.[۳] باتری پژو ۲۰۶# باطری پژو ۲۰۶# باطری برای خودرو پژو ۲۰۶# باطری مناسب برای پژو ۲۰۶ باطری ماشین پژو ۲۰۶ , باتری خودرو برای پژو ۲۰۶ , پژو ۲۰۶ اس‌دی پنجمين و آخرين مدل از انواع مختلف خودرو ۲۰۶ به شمار می‌آيد. اين خودرو در ميان مدل هاي ديگر خانواده خود شامل ۲۰۶ هاچ بك ۳ در و ۵ در، كوپه روباز و استيشن به دليل برخورداري از صندوق عقب بزرگ و جادار، نقش خود را به عنوان يك خودرو خانوادگي تمام عيار به خوبي ايفا مي كند. ۲۰۶ اس دي در قسمت عقب فضاي زيادي را براي سرنشينان فراهم كرده و ايمني بالايي را براي تمام مسافرانش به ارمغان مي آورد. صندلي هاي عقب اس دي قابليت تا شدن را دارند كه با اين كار ظرفيت صندوق عقب افزايش قابل توجهي پيدا مي كند. دو نوع موتور بنزيني ۴ سيلندر با ظرفيت هاي ۱۴۰۰ و ۱۶۰۰ سي سي براي ۲۰۶ اس دي قابل سفارش است كه در حال حاضر در ايران فقط موتور ۱٫۶ ليتري عرضه مي شود. هر دو موتور قابليت كاركرد با بنزين هاي متفاوت از نظر اكتان را داشته و از استاندارد آلايندگي يورو ۴ پيروي مي كنند. براي مطابقت بيشتر ۲۰۶ اس دي با شرايط خانواده ها، سيستم تعليق عقب آن دوباره طراحي و مهندسي شده است تا بيشترين آسايش و رفاه را براي اعضاي خانواده شما به ارمغان بياورد. ۲۰۶ از سال ۹۱ به بعد: موتور هندی گیرباکس ۴۰۵ ساخت نیروی محرکه ئی سی یو پیکان وانت سیستم برق من درآوردی ساخت کروز اکسل ۴۰۵ داشبرد با مواد بی کیفیت موتور با صدا و مصرف سوخت بالا … فقط اسمش ۲۰۶ هست. یعنی ایران خودرو می تونست به عنوان یک خودروی جدید معرفیش کنه. با سلام من یکسال این ماشین و دارم نسبت به قیمتش با خودروهای گرونتر خیلی بهتره ( ال نود) به لحاظ ترمز ، شتاب و … ولی صدای موتور بیشتر داخل اتاق میپیچه اما نسبت به ماشین های ارزونتر به لحاظ هندلینگ و تعادل و هزینه قطعات داری ضعف هست. این که میکن ۲۰۶ سال ۸۹ و ۹۰ بنده هم سوار شدم تغییری و احساسا خوشایندی آن میداد و این نمیده اصلا نیست کیفیت هم که الان ۹۵ همکارمان اردیبهشت گرفته تا حالا ۴۷ هزار تا کارکرده (ترکوندش) اخ نگفته سوارش شدم خیلی خوبه شتاب ، تهویه اتومات آیینه ها برقی سنسور عقب بلوتوث – سیستم نشان دهنده دمای هوا و… که به نظرم یه ماشین خوبیه که بنده حال کردم و سفارش میکنم حتما بخرید بخدا نه آشنای ایران خودرو هستم و نه کارمند یک پیشنهاد دهنده . خوش باشید دوستان افرادمختلف نظرات متفاوتی دارند بنظرمن امکانات وایمنی واسایشی این ماشین داره البته به شرطی که خوب کارکنه نسبت به قیمتی که داره که اونم کمی بالاست خوبه بقولی انتظاری که ازیه هتل ۵ستاره داری ازیه هتل معمولی نداشته باش بقول ماقدیمی ها پیکان بنز نمیشهباطری مناسب برای ماشین پژو ۲۰۶ , باتری پژو ۲۰۶ , باطری پژو ۲۰۶ , باطری برای پژو ۲۰۶ , باتری برای ماشین پژو ۲۰۶ , باطری کره ایی مناسب جهت استفاده در خودرو پژو ۲۰۶ , باتری اتمی جهت استفاده پژو ۲۰۶ , اگرچه در سال ۲۰۱۰ در بسیاری از کشورهای اروپایی تولید آن متوقف شد، اما فروش آن با تغییر در چهره، با نام +۲۰۶ در اروپا از سال ۲۰۰۹ آغاز شد و تا سال ۲۰۱۲ ادامه یافت. باطری مناسب برای پژو ۲۰۶ چیست , باطری چی بخرم برای پژو ۲۰۶ , باطری کره ایی مناسب برای پژو ۲۰۶ چیه , باطری ماشین برای پژو ۲۰۶ , باطری ماشین مناسب برای خودرو پژو ۲۰۶, باتری اتمی پژو ۲۰۶ , باطری خودرو پژو ۲۰۶ , باطری اتومبیل پژو ۲۰۶ , باتری خودرو پژو ۲۰۶ , باتری برای خودرو پژو ۲۰۶ , باطری ماشین برای خودرو پژو ۲۰۶ , باتری ماشین برای خودرو پژو ۲۰۶ , باطری مناسب برای خودرو پژو ۲۰۶ , باطری مناسب جهت استفاده در ماشین پژو ۲۰۶ , باتری ماشین پژو ۲۰۶ , باطری خودرو برای پژو ۲۰۶ , باطری برای ماشین پژو ۲۰۶ , باطری برای پژو ۲۰۶ , باتری برای پژو ۲۰۶ , باطری ماشین پژو ۲۰۶, باطری ماشین پژو ۲۰۶, باطری ماشین پژو ۲۰۶, باتری ماشین پژو ۲۰۶, باطری ماشین پژو ۲۰۶, باتری ماشین پژو ۲۰۶, باطری پژو ۲۰۶ چند آمپر است؟, باطری پژو ۲۰۶ چند امپر, قیمت باطری پژو ۲۰۶, باطری ماشین پژو ۲۰۶, باتری مناسب پژو ۲۰۶, بهترین باطری پژو ۲۰۶, مشخصات باطری پژو ۲۰۶, باطری اتمی پژو ۲۰۶, باتری مناسب برای پژو ۲۰۶, باطري مناسب براي پژو ۲۰۶, باطری پژو ۲۰۶, قیمت باطری اتمی پژو ۲۰۶, قیمت انواع باطری پژو ۲۰۶, بهترین باطری برای پژو ۲۰۶, باطری برای پژو ۲۰۶, باطری خوب برای پژو ۲۰۶, بهترین نوع باطری پژو ۲۰۶, قیمت باطری برای پژو ۲۰۶, بیش از ۸۲ درصد تولید پژو ۲۰۶ در فرانسه به صادرات اختصاص می‌یافت و۱۴۵ بازار صادراتی در اختیار داشت، بیشترین فروش این محصول در کشورهای فرانسه (۱٫۱میلیون)، انگلستان (۵۴۰ هزار)، اسپانیا (۴۰۰ هزار)، ایتالیا (۴۶۵ هزار) و آلمان (۳۳۱ هزار) بود و هم‌چنین با داشتن ۴ کارخانه (بجز ۲ کارخانه در فرانسه) تولید و مونتاژ ۲۰۶ در کشورهای انگلستان، ایران، برزیل و آرژانتین از مرز ۳۱۰۰ دستگاه در روز گذشت. مناسب ترین باطری برای پژو ۲۰۶, تعویض باطری پژو ۲۰۶, روشن شدن چراغ باطری پژو ۲۰۶, قیمت باطری خودرو پژو ۲۰۶, خرید باطری پژو ۲۰۶, باطری پژو ۲۰۶, قیمت روز باطری پژو ۲۰۶, باطری فابریک پژو ۲۰۶, قیمت باطری ماشین برای پژو ۲۰۶ , باتری مناسب برای پژو ۲۰۶ , باطری پژو ۲۰۶ , باتری پژو ۲۰۶ , باتری برای ماشین پژو ۲۰۶ , باطری خودرو پژو ۲۰۶ , باطری برای خودرو پژو ۲۰۶ , باتری ماشین برای پژو ۲۰۶ , باطری برای پژو ۲۰۶ , باتری برای پژو ۲۰۶ , باطری برای خودرو پژو ۲۰۶ , باتری ماشین برای پژو ۲۰۶, باطری مناسب برای خودرو پژو ۲۰۶ خرید باطری پژو ۲۰۶ # باطری ماشین پژو ۲۰۶ # باطری برای خودرو پژو ۲۰۶ # باتری مناسب برای پژو ۲۰۶ # باطری پژو ۲۰۶ # (ارسال و نصب باطری ۱۰۰% رایگان ) # باتری خودرو پژو ۲۰۶# باطری برای ماشین پژو ۲۰۶# باتری پژو ۲۰۶# باطری پژو ۲۰۶# باطری برای خودرو پژو ۲۰۶# باطری مناسب برای پژو ۲۰۶ باطری ماشین پژو ۲۰۶ , باتری خودرو برای پژو ۲۰۶ , باطری مناسب برای ماشین پژو ۲۰۶ , باتری پژو ۲۰۶ , باطری پژو ۲۰۶ , باطری برای پژو ۲۰۶ , باتری برای ماشین پژو ۲۰۶ , باطری کره ایی مناسب جهت استفاده در خودرو پژو ۲۰۶ , باتری اتمی جهت استفاده پژو ۲۰۶ , باطری مناسب برای پژو ۲۰۶ چیست , باطری چی بخرم برای پژو ۲۰۶ , باطری کره ایی مناسب برای پژو ۲۰۶ چیه , باطری ماشین برای پژو ۲۰۶ , باطری ماشین مناسب برای خودرو پژو ۲۰۶, باتری اتمی پژو ۲۰۶ , باطری خودرو پژو ۲۰۶ , باطری اتومبیل پژو ۲۰۶ , باتری خودرو پژو ۲۰۶ , باتری برای خودرو پژو ۲۰۶ , باطری ماشین برای خودرو پژو ۲۰۶ , باتری ماشین برای خودرو پژو ۲۰۶ , باطری مناسب برای خودرو پژو ۲۰۶ , باطری مناسب جهت استفاده در ماشین پژو ۲۰۶ , باتری ماشین پژو ۲۰۶ , باطری خودرو برای پژو ۲۰۶ , باطری برای پژو ۲۰۶ , باتری برای پژو ۲۰۶ , باتری ماشین باطری پژو ۲۰۶ چند آمپر است؟, باطری پژو ۲۰۶ چند امپر, قیمت باطری پژو ۲۰۶, باتری مناسب پژو ۲۰۶, بهترین باطری پژو ۲۰۶, باطری برای ۲۰۶ باطری برای ۲۰۶- باطری پژو ۲۰۶ مشخصات باطری پژو ۲۰۶, باطری اتمی پژو ۲۰۶, باتری مناسب برای پژو ۲۰۶, باطري مناسب براي پژو ۲۰۶, باطری پژو ۲۰۶, قیمت باطری اتمی پژو ۲۰۶, قیمت انواع باطری پژو ۲۰۶, بهترین باطری برای پژو ۲۰۶, باطری برای پژو ۲۰۶, باطری خوب برای پژو ۲۰۶, بهترین نوع باطری پژو ۲۰۶, قیمت باطری برای پژو ۲۰۶, مناسبترین باطری برای پژو ۲۰۶, تعویض باطری پژو ۲۰۶, روشن شدن چراغ باطری پژو ۲۰۶, قیمت باطری خودرو پژو ۲۰۶, خرید باطری پژو ۲۰۶, باطری پژو ۲۰۶, قیمت روز باطری پژو ۲۰۶, باطری فابریک پژو ۲۰۶, قیمت باطری ماشین برای پژو ۲۰۶ , باتری مناسب برای پژو ۲۰۶, , باطری پژو ۲۰۶ , باتری پژو ۲۰۶ , باطری خودرو پژو ۲۰۶ , باطری برای خودرو پژو ۲۰۶ , باتری ماشین برای پژو ۲۰۶ , باطری برای پژو ۲۰۶ , باتری برای پژو ۲۰۶ , باطری برای خودرو پژو ۲۰۶ , باطری مناسب برای خودرو پژو ۲۰۶ پژو ۲۰۶ دبلیو آرسی، یک نسخه از پژو ۲۰۶ می‌باشد که بر روی پژو ۲۰۶GT توسعه یافت و در بین سالهای سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ توسط تیم پژو اسپرت در رالی جهانی استفاده می‌شد. این خودرو از یک موتور ۲۰۰۰ سی سی ۳۲۵ اسب بخاری مجهز به توربوشارژر ۳۴ میلی‌متری (مطابق با قوانین FIA) به همراه سیستم انتقال قدرت ۶ دنده خطی و قابلیت انتقال نیرو به چهار چرخ بهره می‌برد. این خودرو در طول سه سال حضور در تیم پژو اسپرت، به مجموع ۲۵ قهرمانی در سالهای ۲۰۰۰، ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ دست یافت. در نهایت، پژو ۳۰۷ دبلیو آر سی در سال ۲۰۰۴ جایگرین پژو ۲۰۶ دبلیو آر سی شد. پژو از مدل ۲۰۶RC به پاس پیروزی‌های چشم گیر این خودرو در مسابقات رالی، در زمان بازنشستگی آن در سال ۲۰۰۳ رونمایی کرد. این مدل در سال ۲۰۰۳ میلادی و به مناسبت موفقیت‌های پژو با این خودرو در مسابقات رالی در بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ و برای تکرار موفقیت‌های پژو ۲۰۵ در دهه ۸۰ میلادی معرفی شد. این خودرو در بازار انگلستان با نام GTi 180 و در سایر نقاط دنیا با نام RC به فروش می‌رسید. ۲۰۶RC در محدوده کلاس خود عملکرد بالایی را به ارمغان آورد. این خودرو از موتور ۲لیتری EW10J4S بهره می‌برد که با استفاده از سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ‌ها و همچنین منیفولد ورودی و خروجی بهبود یافته، می‌تواند تا ۱۷۷ اسب بخار نیرو به صورت تنفس طبیعی تولید کند که این خودرو را قادر به رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۷٫۳ ثانیه می‌کند. این مدل، تنها به صورت هاچبک سه درب به تولید رسید و وزنی معادل ۱٬۱۰۰ کیلوگرم داشت. از جمله امکانات این مدل می‌توان به رینگ چرخ آلیاژی ۱۷ اینچی، مجموع ۶ ایربگ، صندلی‌های اسپرت مسابقه‌ای، مکانیزم تعویض دنده کوتاه، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESP، سیستم کنترل کشش ASR، سیستم ترمز بسیار قوی تر، اکسل عقب با بازوهای تقویتی و نسبت دنده اصلاح شده برای دنده‌های ۱ و ۲ نام برد. درنهایت تولید این مدل، در سال ۲۰۰۶ و سه سال پس از آغاز تولید، خاتمه یافت. این خودرو در سال ۲۰۰۰ معرفی شد. سقف این خودرو از نوع تاشوی برقی و بر اساس سیستم جرج پائولین می‌باشد که برای اولین بار در سال ۱۹۳۵ بر روی پژو ۴۰۲ نصب گردید. این مدل شامل موتورهای ۱۶۰۰cc TU5 و ۲۰۰۰cc EW10J4 می‌شود. این خودرو در سال ۲۰۰۷ با خودروی ۲۰۷CC جایگزین شد. پنجمین مدل پژو ۲۰۶ با همکاری پژو و ایران‌خودرو و با نام پژو ۲۰۶ اس‌دی یا پژو آریان تولید شده‌است. این خودرو در سال ۲۰۰۶ رونمایی شد. صندوق عقب کوچک ۲۰۶ علت اصلی رفتن به سمت تولید این خودرو بود حجم صندوق این خودرو ۳۸۵ لیتر است و از طریق ایران به ترکیه، روسیه و الجزایر صادر می‌شد. نام اس دی (SD) برگرفته از واژه سدان (sedan) می‌باشد. این خودرو یکی از محصولات شرکت ایران خودرو واقع در تهران است و در تیپ‌های مختلفی به بازار وارد شد و با توجه به تیپ و آپشن استفاده شده در خودرو در قیمت‌های مختلفی مورد خرید و فروش واقع می‌شد. تولید این خودرو در اکتبر ۲۰۰۸ در آمریکای جنوبی و با نام “Passion 207” آغاز گردید. همچنین در بازارهای چین و مالزی این خودرو با نام ۲۰۷ به فروش رسید. این خودرو (که در واقع فیس لیفتی بر روی شاسی و پلت فرم پژو ۲۰۶ محسوب می‌شود) در سال ۲۰۰۹ توسط پژوی برزیل طراحی شد و برای آن دو موتور ۱۱۰۰cc TU1JP و ۱۴۰۰cc TU3JP در اروپا در نظر گرفته شد. در اواخر همان سال ایران خودرو از آن به عنوان خودرویی جدید با پیشرانه ۱۶۰۰cc TU5JP و با نام «پژو ۲۰۷i» رونمایی نمود. نام این خودرو در اروپا +۲۰۶ و در آمریکای لاتین ۲۰۷Compact می‌باشد. تجهیزات آن در ایران مطابق با تجهیزات پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و ۶ است. تغییرات این خودرو نسبت به پژو ۲۰۶ به ۶ قسمت «سپر جلو، کاپوت، گلگیرهای جلو، چراغهای جلو، سپر عقب و در نهایت داشبورد» محدود می‌شود.[۴] تولید این خودرو نهابتا در اروپا در سال ۲۰۱۲ و در ایران در سال ۱۳۹۱ و در پی تشدید تحریم‌های علیه ایران متوقف شد. پژو ۲۰۶ در سال ۲۰۰۰ توانست ۴ ستاره از ۵ ستاره ایمنی سرنشینان در تصادفات و ۲ ستاره از ۴ ستاره دربخش عابرین پیاده را از مؤسسه یورو ان‌سی‌ای‌پی دریافت کند.[۵] با آغاز سال ۱۳۹۱ هجری شمسی و تشدید تحریم‌های بین‌المللی علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران و هم‌زمان شدن این موضوع با مسئله همکاری مشترک جنرال موتورز آمریکا و پژو،[۷] زمزمه‌های پایان همکاری چندین ساله پژو و ایران خودرو به وجود آمد و در نهایت در اواخر تابستان همین سال، همکاری پژو و ایران خودرو به‌طور کامل و برای همیشه قطع شد[۸] و پژو به ارسال قطعه برای ایران خودرو پایان داد؛ بنابراین تولید تمام مدل‌های پژو ۲۰۶ متوقف شد.[۹] پس از توقف تولید این خودرو و شوک خبری ناشی از آن در جامعه، ایران خودرو سعی در تکذیب خبر توقف تولید این خودرو نمود،[۱۰] اما پس از گذشت چند هفته با توجه به آمارهای تولید ماهانه خودرو، عدم تولید این خودرو اثبات شد. توقف ناگهانی تولید پژو ۲۰۶، با عث ایجاد بازار آشفته و در نتیجه افزایش چشمگیر قیمت این خودرو تا بیش از دو برابر شد. همچنین همزمانی توقف تولید این خودرو با بحران اقتصادی ایران خودرو و تورم بسیار زیاد ایجاد شده در جامعه، باعث کاهش چشمگیر تولیدات ایران خودرو گشت. پس از اینکه تولید پژو ۲۰۶ متوقف شد، ایران خودرو برای کاهش ضرر ناشی از توقف ناگهانی تولید این خودرو و همچنین پاسخ به عطش بازار، دست به تولید پژو ۲۰۶ ایرانی، بدون نظارت و اجازه و لیسانس پژوی فرانسه زد.[۱۱] در این خودرو تمامی قطعاتی که تحت نظر و لیسانس پژوی فرانسه تولید یا از سوی پژو برای تولید ۲۰۶ تأمین می‌شد، با نمونه‌های ساخت داخل یا کشورهای شرق آسیا تعویض شد. حتی برخی از سیستم‌های این خودرو که دارای انحصار ساخت توسط پژو بود، از روی این خودرو حذف گردید به گونه‌ای که خودروی جدید فقط در ظاهر با ۲۰۶های قبلی شباهت داشته و بسیاری از توانایی‌های اصلی آن عملاً وجود ندارد، به عنوان نمونه می‌توان از تغییر صفحه نمایش چند منظوره خودرو به نوع بزرگتر (ولی با امکانات بسیار کمتر) به جای صفحه نمایش هوشمند متداول تک خطی، استفاده از پشت کیلومتر رانا در نمونه‌های تولیدی اسفند ۱۳۹۱ تا فروردین ۱۳۹۲ و بهره‌گیری از قطعات ایربگ ایرانی و چینی و ترمز ای بی اس کره‌ای اشاره نمود همچنین این خودرو به هیچ عنوان امکان استفاده از کروز کنترل‌های متداول خانواده خودروهای پژو را ندارد. همچنین قبل از توقف تولید پژو ۲۰۶، ایران خودرو از رانا به عنوان جانشین پژو ۲۰۶ یاد کرده بود که با توقف تولید پیش از موعد ۲۰۶، رانا زودتر به بازار ارائه شد[۱۲]. همچنین در زمستان سال ۱۳۹۴، خبری مبنی بر داخلی‌سازی پژو ۲۰۷ آی بر روی خروجی خبرگزاری‌ها مخابره شد و بعداً در اسفند همان سال نمونه‌ای از این خودرو در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو رونمایی شد[۱۳] و خیلی زود، در فروردین ۱۳۹۵ پیش فروش آن برای تحویل از مرداد ماه همان سال آغاز گشت،[۱۴] اما تحویل اولین سری از آن تا دی ماه همان سال به طول انجامید.[۱۵] بنا بر اظهارات مدیر عامل وقت ایران خودرو، تولید ۲۰۷آی جدید کاملاً مستقل از پژو بوده و مانند تولید ۲۰۶های ایرانی، از قطعات ساخت داخل و جنوب شرق آسیا و بدون نظارت و لیسانس پژو در تولید این خودرو استفاده شده‌است.[۱۶] این خودرو نیز، مانند پژو ۲۰۶ ایرانی از سیستم برق ایران خودرو موسوم به اکو مکس بهره می‌برد که محدودیت‌های بسیار زیادی نسبت به ۲۰۷ آی‌های اصلی دارد. قطعات دارای انحصار تولید از سمت پژو از روی این خودرو حذف گردید؛ به شکلی که این خودرو فقط در ظاهر با ۲۰۷آی‌های اصلی مشترک بود. همچنین در قسمت چراغ‌ها، فرمان و ایربگ و مالتی مدیا که شرکت قادر به کپی کردن قطعات با کیفیت و ظاهر اصلی نبود، با قطعاتی با طرح متفاوت از ۲۰۷آی اصلی جایگزین گشت. پس از اینکه تولید پژو ۲۰۶ متوقف شد، ایران خودرو برای کاهش ضرر ناشی از توقف ناگهانی تولید این خودرو و همچنین پاسخ به عطش بازار، دست به تولید پژو ۲۰۶ ایرانی، بدون نظارت و اجازه و لیسانس پژوی فرانسه زد.[۱۱] در این خودرو تمامی قطعاتی که تحت نظر و لیسانس پژوی فرانسه تولید یا از سوی پژو برای تولید ۲۰۶ تأمین می‌شد، با نمونه‌های ساخت داخل یا کشورهای شرق آسیا تعویض شد. حتی برخی از سیستم‌های این خودرو که دارای انحصار ساخت توسط پژو بود، از روی این خودرو حذف گردید به گونه‌ای که خودروی جدید فقط در ظاهر با ۲۰۶های قبلی شباهت داشته و بسیاری از توانایی‌های اصلی آن عملاً وجود ندارد، به عنوان نمونه می‌توان از تغییر صفحه نمایش چند منظوره خودرو به نوع بزرگتر (ولی با امکانات بسیار کمتر) به جای صفحه نمایش هوشمند متداول تک خطی، استفاده از پشت کیلومتر رانا در نمونه‌های تولیدی اسفند ۱۳۹۱ تا فروردین ۱۳۹۲ و بهره‌گیری از قطعات ایربگ ایرانی و چینی و ترمز ای بی اس کره‌ای اشاره نمود همچنین این خودرو به هیچ عنوان امکان استفاده از کروز کنترل‌های متداول خانواده خودروهای پژو را ندارد. همچنین قبل از توقف تولید پژو ۲۰۶، ایران خودرو از رانا به عنوان جانشین پژو ۲۰۶ یاد کرده بود که با توقف تولید پیش از موعد ۲۰۶، رانا زودتر به بازار ارائه شد[۱۲]. همچنین در زمستان سال ۱۳۹۴، خبری مبنی بر داخلی‌سازی پژو ۲۰۷ آی بر روی خروجی خبرگزاری‌ها مخابره شد و بعداً در اسفند همان سال نمونه‌ای از این خودرو در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو رونمایی شد[۱۳] و خیلی زود، در فروردین ۱۳۹۵ پیش فروش آن برای تحویل از مرداد ماه همان سال آغاز گشت،[۱۴] اما تحویل اولین سری از آن تا دی ماه همان سال به طول انجامید.[۱۵] بنا بر اظهارات مدیر عامل وقت ایران خودرو، تولید ۲۰۷آی جدید کاملاً مستقل از پژو بوده و مانند تولید ۲۰۶های ایرانی، از قطعات ساخت داخل و جنوب شرق آسیا و بدون نظارت و لیسانس پژو در تولید این خودرو استفاده شده‌است.[۱۶] این خودرو نیز، مانند پژو ۲۰۶ ایرانی از سیستم برق ایران خودرو موسوم به اکو مکس بهره می‌برد که محدودیت‌های بسیار زیادی نسبت به ۲۰۷ آی‌های اصلی دارد. قطعات دارای انحصار تولید از سمت پژو از روی این خودرو حذف گردید؛ به شکلی که این خودرو فقط در ظاهر با ۲۰۷آی‌های اصلی مشترک بود. همچنین در قسمت چراغ‌ها، فرمان و ایربگ و مالتی مدیا که شرکت قادر به کپی کردن قطعات با کیفیت و ظاهر اصلی نبود، با قطعاتی با طرح متفاوت از ۲۰۷آی اصلی جایگزین گشت. پس از اینکه تولید پژو ۲۰۶ متوقف شد، ایران خودرو برای کاهش ضرر ناشی از توقف ناگهانی تولید این خودرو و همچنین پاسخ به عطش بازار، دست به تولید پژو ۲۰۶ ایرانی، بدون نظارت و اجازه و لیسانس پژوی فرانسه زد.[۱۱] در این خودرو تمامی قطعاتی که تحت نظر و لیسانس پژوی فرانسه تولید یا از سوی پژو برای تولید ۲۰۶ تأمین می‌شد، با نمونه‌های ساخت داخل یا کشورهای شرق آسیا تعویض شد. حتی برخی از سیستم‌های این خودرو که دارای انحصار ساخت توسط پژو بود، از روی این خودرو حذف گردید به گونه‌ای که خودروی جدید فقط در ظاهر با ۲۰۶های قبلی شباهت داشته و بسیاری از توانایی‌های اصلی آن عملاً وجود ندارد، به عنوان نمونه می‌توان از تغییر صفحه نمایش چند منظوره خودرو به نوع بزرگتر (ولی با امکانات بسیار کمتر) به جای صفحه نمایش هوشمند متداول تک خطی، استفاده از پشت کیلومتر رانا در نمونه‌های تولیدی اسفند ۱۳۹۱ تا فروردین ۱۳۹۲ و بهره‌گیری از قطعات ایربگ ایرانی و چینی و ترمز ای بی اس کره‌ای اشاره نمود همچنین این خودرو به هیچ عنوان امکان استفاده از کروز کنترل‌های متداول خانواده خودروهای پژو را ندارد. همچنین قبل از توقف تولید پژو ۲۰۶، ایران خودرو از رانا به عنوان جانشین پژو ۲۰۶ یاد کرده بود که با توقف تولید پیش از موعد ۲۰۶، رانا زودتر به بازار ارائه شد[۱۲]. همچنین در زمستان سال ۱۳۹۴، خبری مبنی بر داخلی‌سازی پژو ۲۰۷ آی بر روی خروجی خبرگزاری‌ها مخابره شد و بعداً در اسفند همان سال نمونه‌ای از این خودرو در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو رونمایی شد[۱۳] و خیلی زود، در فروردین ۱۳۹۵ پیش فروش آن برای تحویل از مرداد ماه همان سال آغاز گشت،[۱۴] اما تحویل اولین سری از آن تا دی ماه همان سال به طول انجامید.[۱۵] بنا بر اظهارات مدیر عامل وقت ایران خودرو، تولید ۲۰۷آی جدید کاملاً مستقل از پژو بوده و مانند تولید ۲۰۶های ایرانی، از قطعات ساخت داخل و جنوب شرق آسیا و بدون نظارت و لیسانس پژو در تولید این خودرو استفاده شده‌است.[۱۶] این خودرو نیز، مانند پژو ۲۰۶ ایرانی از سیستم برق ایران خودرو موسوم به اکو مکس بهره می‌برد که محدودیت‌های بسیار زیادی نسبت به ۲۰۷ آی‌های اصلی دارد. قطعات دارای انحصار تولید از سمت پژو از روی این خودرو حذف گردید؛ به شکلی که این خودرو فقط در ظاهر با ۲۰۷آی‌های اصلی مشترک بود. همچنین در قسمت چراغ‌ها، فرمان و ایربگ و مالتی مدیا که شرکت قادر به کپی کردن قطعات با کیفیت و ظاهر اصلی نبود، با قطعاتی با طرح متفاوت از ۲۰۷آی اصلی جایگزین گشت. پس از اینکه تولید پژو ۲۰۶ متوقف شد، ایران خودرو برای کاهش ضرر ناشی از توقف ناگهانی تولید این خودرو و همچنین پاسخ به عطش بازار، دست به تولید پژو ۲۰۶ ایرانی، بدون نظارت و اجازه و لیسانس پژوی فرانسه زد.[۱۱] در این خودرو تمامی قطعاتی که تحت نظر و لیسانس پژوی فرانسه تولید یا از سوی پژو برای تولید ۲۰۶ تأمین می‌شد، با نمونه‌های ساخت داخل یا کشورهای شرق آسیا تعویض شد. حتی برخی از سیستم‌های این خودرو که دارای انحصار ساخت توسط پژو بود، از روی این خودرو حذف گردید به گونه‌ای که خودروی جدید فقط در ظاهر با ۲۰۶های قبلی شباهت داشته و بسیاری از توانایی‌های اصلی آن عملاً وجود ندارد، به عنوان نمونه می‌توان از تغییر صفحه نمایش چند منظوره خودرو به نوع بزرگتر (ولی با امکانات بسیار کمتر) به جای صفحه نمایش هوشمند متداول تک خطی، استفاده از پشت کیلومتر رانا در نمونه‌های تولیدی اسفند ۱۳۹۱ تا فروردین ۱۳۹۲ و بهره‌گیری از قطعات ایربگ ایرانی و چینی و ترمز ای بی اس کره‌ای اشاره نمود همچنین این خودرو به هیچ عنوان امکان استفاده از کروز کنترل‌های متداول خانواده خودروهای پژو را ندارد. همچنین قبل از توقف تولید پژو ۲۰۶، ایران خودرو از رانا به عنوان جانشین پژو ۲۰۶ یاد کرده بود که با توقف تولید پیش از موعد ۲۰۶، رانا زودتر به بازار ارائه شد[۱۲]. همچنین در زمستان سال ۱۳۹۴، خبری مبنی بر داخلی‌سازی پژو ۲۰۷ آی بر روی خروجی خبرگزاری‌ها مخابره شد و بعداً در اسفند همان سال نمونه‌ای از این خودرو در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو رونمایی شد[۱۳] و خیلی زود، در فروردین ۱۳۹۵ پیش فروش آن برای تحویل از مرداد ماه همان سال آغاز گشت،[۱۴] اما تحویل اولین سری از آن تا دی ماه همان سال به طول انجامید.[۱۵] بنا بر اظهارات مدیر عامل وقت ایران خودرو، تولید ۲۰۷آی جدید کاملاً مستقل از پژو بوده و مانند تولید ۲۰۶های ایرانی، از قطعات ساخت داخل و جنوب شرق آسیا و بدون نظارت و لیسانس پژو در تولید این خودرو استفاده شده‌است.[۱۶] این خودرو نیز، مانند پژو ۲۰۶ ایرانی از سیستم برق ایران خودرو موسوم به اکو مکس بهره می‌برد که محدودیت‌های بسیار زیادی نسبت به ۲۰۷ آی‌های اصلی دارد. قطعات دارای انحصار تولید از سمت پژو از روی این خودرو حذف گردید؛ به شکلی که این خودرو فقط در ظاهر با ۲۰۷آی‌های اصلی مشترک بود. همچنین در قسمت چراغ‌ها، فرمان و ایربگ و مالتی مدیا که شرکت قادر به کپی کردن قطعات با کیفیت و ظاهر اصلی نبود، با قطعاتی با طرح متفاوت از ۲۰۷آی اصلی جایگزین گشت.

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
باطری ماشین - باتری ماشین - باتری کره ایی - باطری اتمی - فروش باطری ماشین باطری ماشین - باتری ماشین - باتری کره ایی - باطری اتمی - فروش باطری ماشین

مطالب بر اساس

انتخاب خودرو< لیست قیمت