تماس با ما
باطری ماشین - باتری ماشین - باتری کره ایی - باطری اتمی - فروش باطری ماشین
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

باطری ماشین دانگ فنگ h30 کراس – باطری مناسب برای ماشین دانگ فنگ h30 کراس ( ایران خودرو )

باطری ماشین دانگ فنگ h30 کراس

دانگ فنگ h30 کراس

باطری ماشین دانگ فنگ h30 کراس

نام خودرو دانگ فنگ h30 کراس
باطری فابریکی ۶۰ آمپر
قابلیت استفاده باطری ۶۰ , ۶۲  آمپر
باطری پیشنهادی  ۶۰  یا ۶۲ ( آمپر )

خرید باطری دانگ فنگ h30 کراس # باطری ماشین دانگ فنگ h30 کراس # باطری برای خودرو دانگ فنگ h30 کراس # باتری مناسب برای دانگ فنگ h30 کراس # باطری دانگ فنگ h30 کراس # (ارسال و نصب باطری ۱۰۰% رایگان ) # باتری خودرو دانگ فنگ h30 کراس# باطری برای ماشین دانگ فنگ h30 کراس# باتری دانگ فنگ h30 کراس# باطری دانگ فنگ h30 کراس# باطری برای خودرو دانگ فنگ h30 کراس# باطری مناسب برای دانگ فنگ h30 کراس باطری ماشین دانگ فنگ h30 کراس , باتری خودرو برای دانگ فنگ h30 کراس , باطری مناسب برای ماشین دانگ فنگ h30 کراس , باتری دانگ فنگ h30 کراس , باطری دانگ فنگ h30 کراس , باطری برای دانگ فنگ h30 کراس , باتری برای ماشین دانگ فنگ h30 کراس , باطری کره ایی مناسب جهت استفاده در خودرو دانگ فنگ h30 کراس , باتری اتمی جهت استفاده دانگ فنگ h30 کراس , باطری مناسب برای دانگ فنگ h30 کراس چیست , باطری چی بخرم برای دانگ فنگ h30 کراس , باطری کره ایی مناسب برای دانگ فنگ h30 کراس چیه , باطری ماشین برای دانگ فنگ h30 کراس , باطری ماشین مناسب برای خودرو دانگ فنگ h30 کراس, باتری اتمی دانگ فنگ h30 کراس , باطری خودرو دانگ فنگ h30 کراس , باطری اتومبیل دانگ فنگ h30 کراس , باتری خودرو دانگ فنگ h30 کراس , باتری برای خودرو دانگ فنگ h30 کراس , باطری ماشین برای خودرو دانگ فنگ h30 کراس , باتری ماشین برای خودرو دانگ فنگ h30 کراس , باطری مناسب برای خودرو دانگ فنگ h30 کراس , باطری مناسب جهت استفاده در ماشین دانگ فنگ h30 کراس , باتری ماشین دانگ فنگ h30 کراس , باطری خودرو برای دانگ فنگ h30 کراس , باطری برای ماشین دانگ فنگ h30 کراس , باطری برای دانگ فنگ h30 کراس , باتری برای دانگ فنگ h30 کراس , باطری ماشین دانگ فنگ h30 کراس, باطری ماشین دانگ فنگ h30 کراس, باطری ماشین دانگ فنگ h30 کراس, باتری ماشین دانگ فنگ h30 کراس, باطری ماشین دانگ فنگ h30 کراس, باتری ماشین دانگ فنگ h30 کراس, باطری دانگ فنگ h30 کراس چند آمپر است؟, باطری دانگ فنگ h30 کراس چند امپر, قیمت باطری دانگ فنگ h30 کراس, باطری ماشین دانگ فنگ h30 کراس, باتری مناسب دانگ فنگ h30 کراس, بهترین باطری دانگ فنگ h30 کراس, مشخصات باطری دانگ فنگ h30 کراس, باطری اتمی دانگ فنگ h30 کراس, باتری مناسب برای دانگ فنگ h30 کراس, باطري مناسب براي دانگ فنگ h30 کراس, باطری دانگ فنگ h30 کراس, قیمت باطری اتمی دانگ فنگ h30 کراس, قیمت انواع باطری دانگ فنگ h30 کراس, بهترین باطری برای دانگ فنگ h30 کراس, باطری برای دانگ فنگ h30 کراس, باطری خوب برای دانگ فنگ h30 کراس, بهترین نوع باطری دانگ فنگ h30 کراس, قیمت باطری برای دانگ فنگ h30 کراس, مناسبترین باطری برای دانگ فنگ h30 کراس, تعویض باطری دانگ فنگ h30 کراس, روشن شدن چراغ باطری دانگ فنگ h30 کراس, قیمت باطری خودرو دانگ فنگ h30 کراس, خرید باطری دانگ فنگ h30 کراس, باطری دانگ فنگ h30 کراس, قیمت روز باطری دانگ فنگ h30 کراس, باطری فابریک دانگ فنگ h30 کراس, قیمت باطری ماشین برای دانگ فنگ h30 کراس , باتری مناسب برای دانگ فنگ h30 کراس, باطری ماشین دانگ فنگ h30 کراس , باطری دانگ فنگ h30 کراس , باتری دانگ فنگ h30 کراس , باتری برای ماشین دانگ فنگ h30 کراس , باطری خودرو دانگ فنگ h30 کراس , باطری برای خودرو دانگ فنگ h30 کراس , باتری ماشین برای دانگ فنگ h30 کراس , باطری برای دانگ فنگ h30 کراس , باتری برای دانگ فنگ h30 کراس , باطری برای خودرو دانگ فنگ h30 کراس , باتری ماشین برای دانگ فنگ h30 کراس, باطری مناسب برای خودرو دانگ فنگ h30 کراس خرید باطری دانگ فنگ h30 کراس # باطری ماشین دانگ فنگ h30 کراس # چند سال پیش بود که ایران خودرو با تبلیغات فراوان از خودروی دانگ فنگ اچ سی کراس رونمایی و آن را وارد بازار کشورمان کرد. به واسطه همین تبلیغات خوب که ظاهراً ایران خودرو آن را خوب بلد است، در دور اول پیش فروش اچ سی کراس، ظرفیت آن بسیار سریع تکمیل شد. دانگ فنگ اچ سی کراس بعد از امضای قرارداد هسته‌ای بین ایران و گروه ۵+۱، جزو اولین مدل‌هایی بود که قرار شد وارد بازار کشورمان شود. آن هم در شرایطی که مردم امیدوار بودند به واسطه امضای برجام و تسهیل امکان ورود خودروسازهای غیر چینی به ایران بالاخره بتوانند خودروهایی خوب و با کیفیت، به قیمت مناسب سوار شوند.دانگ‌فنگ H30 کراس، کراس‌اوور کامپکت جدید شرکت ایران خودرو است که به‌تازگی وارد بازار کشور شده و با قیمت کمتر از ۵۰ میلیون تومان در نوع خود منحصربه‌فرد است.دانگ فنگ H30 Cross، در فروردین سال ۱۳۹۵ توسط ایران خودرو برای ورود به بازار ایران معرفی شد. این خودرو در کلاس کراس‌اوور‌های کامپکت رقابت می‌کند و در بازه‌ی قیمتی زیر ۵۰ میلیون تومان قرار دارد. شاید نتوان این محصول را یک خودروی به‌روز نامید، اما در مقایسه با سایر محصولات ایران‌خودرو و در این بازه‌ی قیمتی، برخی ویژگی‌های ایمنی و تجهیزات رفاهی باعث به‌روزتر‌ بودن این محصول نسبت به سایر تولیدات این شرکت می‌شود.اچ‌سی کراس در ایران یک کراس اوور شناخته می‌شود، اما باید به این نکته اشاره کرد که این خودرو در ابعاد بدنه با کراس‌اوور‌ها فاصله دارد و پسوند کراس در این خودرو فقط به علت داشتن چند فلاپ بدنه و باربند، در انتهای نام آن گنجانده شده است. این خودرو با همکاری شرکت PSA فرانسه و دانگ فنگ که یکی از ۴ خودروساز بزرگ چین به شمار می‌رود، توسعه یافته و از پلتفرم پژو ۳۰۸ استفاده شده است.دانگ فنگ اچ‌ ۳۰ کراس به پیشرانه‌ی نام‌آشنای TU5 مجهز است. حجم این پیشرانه ۱.۶ لیتر و توان خروجی آن ۱۰۵ اسب‌ بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور تولیدی آن برابر با ۱۴۲ نیوتن‌متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است. تمامی قدرت تولیدی توسط جعبه دنده‌ی اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. جعبه دنده‌ی نسخه‌ی اتوماتیک از نوع ۴ سرعته به نام استپ گیت و ساخت کمپانی AISIN ژاپن است. این جعبه دنده ۳ حالت رانندگی دارد که شامل اسپرت، برفی و حالت O/D یا نگه‌دارنده‌ی دنده است. در بعضی کشورها این جعبه دنده حالت تیپ ترونیک نیز دارد که در این نسخه‌ها حالت رانندگی O/D حذف و حالت تیپ ترونیک جایگزین آن شده است.بنا بر اعلام ایران خودرو، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو در نسخه‌ی اتوماتیک ۱۲.۵ ثانیه و در نسخه‌ی دستی ۱۱ ثانیه است. همچنین مصرف سوخت ترکیبی هر دو نسخه‌ی اتوماتیک و دستی به ترتیب برابر با ۷.۰۴ و ۶.۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است. استاندارد آلایندگی این پیشرانه یورو ۴ است.وقتی نگاهی به دور تا دور این خودرو می‌اندازیم، با تعداد زیادی فلاپ روبه‌رو می‌شویم که روی گلگیرها و بخش پایینی هر ۴ در نصب شده و تا سپرهای جلو و عقب ادامه یافته است. طراحی بخش جلویی به دور از هرگونه هیجان است؛ اما کاپوت کشیده و بزرگ این خودروی کراس‌اوور در کنار چراغ‌های حجیم که به‌وسیله‌ی جلوپنجره به همدیگر متصل شده‌اند، باعث می‌شود خودرو بزرگ‌تر از آن چیزی که هست به نظر برسد. این طراحی آن‌چنان بی‌ثمر نبوده و تأثیر بسزایی در اندازه‌ی خودرو داشته است، به‌طوری‌ که شاهد فضای پای به‌مراتب بهتری نسبت به رقبا در صندلی‌های عقب خودرو هستیم.در بخش کناری خودرو با طراحی ساده و هماهنگی روبه‌رو هستیم. ارتفاع خودرو نسبت به رقبا کمی بیشتر است که یکی از علت‌های کراس‌اوور نامیدن نیز می‌تواند باشد. یک خط نیز از گلگیر جلو شروع و با گذر از دستگیره‌‌ی درهای خودرو تا چراغ‌های عقب کشیده شده است، همچنین وجود باربر به‌صورت فابریک، یک مزیت محسوب می‌شود و در عین حال باعث می‌شود یکنواختی و سادگی طراحی جانبی تا حد زیادی کاهش پیدا کند؛ اما اگر به طرز سخت‌گیرانه‌ای به این بخش نگاه کنیم، یکی از معایبی که می‌توان در این بخش به آن اشاره کرد، سایز رینگ‌های این خودرو است که می‌توانست حداقل یک سایز بزرگ‌تر باشد و جذابیت بیشتری به این بخش دهد. همچنین می‌توان به فاصله‌ی بین دو محور این خودرو اشاره کرد که با اندازه‌ی ۲۶۱۰ میلی‌متر، به میزان قابل توجهی بزرگ‌تر از هاچبک‌هایی اعم از پژو ۲۰۶ با فاصله‌ی ۲۴۴۵ میلی‌متر بین دو محور است.نمای عقب خودرو را می‌توان جذاب‌ترین بخش این خودرو دانست، به‌طوری که چراغ‌های کشیده در دو سمت خودرو، شیشه‌ی عقب خودرو را در بر گرفته است. چراغ‌های ترمز، هم از نوع LED و هم از نوع هالوژنی هستند که قسمت LED آن‌ها به شیشه‌ی عقب خودرو چسبیده است. سپر عقب خودرو دارای بخشی به رنگ نقره‌ای است که تداعی‌‌گر دیفیوزر است و چهره‌ی اسپرت‌تری به طراحی کلی بخش عقب خودرو داده است. به‌طور کلی می‌توان طراحی این خودرو را قابل قبول دانست؛ اما بر خلاف ایران خودرو که این خودرو را اسپرت و جوان‌پسند نامیده است، نمی‌توان این صفات را حتی با ارفاق به این خودرو نسبت داد.طراحی داخل کابین کمی متفاوت از بیرون است و به نظر می‌رسد طراحان این بخش تلاش بیشتری نسبت به بخش بیرونی به خرج داده‌اند. طراحی کیلومترشمار و آمپرها نشان‌دهنده‌ی وضعیت اسپرت‌تر از رقبا است و شاید در این مورد بتوان از کلمه‌ی جوان‌پسند استفاده کرد. البته وقتی صحبت از خودروی کراس‌اوور می‌شود، همواره طراحی مهیج و اسپرت حرف اول را می‌زند که متأسفانه تابه اینجای کار آن‌چنان که باید، شاهد این دو مقوله نبودیم. یک نمایشگر کوچک تحت عنوان کامپیوتر سفری در بالای کنسول میانی وجود دارد که اطلاعات سفر را نشان می‌دهد و کاملا کارا است. یکی از ایراداتی که در این بخش به‌وضوح به چشم می‌خورد، جایگیری ادوات و دکمه‌های کنترلی است؛ به‌عنوان مثال دکمه‌ی فلاشر در پایین‌ترین بخش کنسول میانی قرار دارد که با توجه به محل قرارگیری دسته‌‌دنده، دسترسی به این دکمه در شرایط اضطراری دشوار است. همچنین برای تنظیم سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک این خودرو باید قید توجه به جاده را بزنید و تا حد زیادی خم شوید که اطلاعات مربوط به این سیستم را مشاهده کنید. کیفیت مواد استفاده‌شده در کابین نیز در حد متوسطی قرار دارد و با توجه به قیمت خودرو راضی‌کننده است؛ هر چند برای بیان بهتر کیفیت باید شاهد عملکرد این خودرو در درازمدت باشیم. یکی از نقاط قوت H30 کراس امکانات رفاهی نصب‌شده روی آن است؛ تجهیزاتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های جانبی دارای راهنما و سیستم گرمایشی، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، روکش چرمی غربیلک فرمان، كليدهای كنترلی سيستم صوتی و بلوتوث هندزفری، صفحه نمايش لمسی ۶.۵ اينچی با قابليت پخش فايل‌های صوتی و تصويری و سيستم رهياب، جاعینک، صندلی‌های عقب تاشو، سنسور پارک، دوربین دید عقب، صندلی راننده با قابلیت تنظیم دستی در ۶ جهت و سانروف برقی. یکی از امکاناتی که در سایر رقبا کمتر شاهد آن هستیم، قابلیت تنظیم تلسکوپی فرمان است که این امکان را به راننده می‌دهد تا غربیلک فرمان را در ۴ جهت دلخواه تنظیم کند.در بخش ایمنی دو شرکت سازنده‌ی این خودرو از ترمزهای ABS ضد قفل با سیستم توزیع الکترونیکی نیرو تحت عنوان EBD استفاده کرده‌اند. تعداد کیسه‌های هوای این خودرو ۴ عدد است؛ این کیسه‌های هوا در مقابل راننده، سرنشین جلو و بخش جانبی خودرو نصب‌ شده‌اند. یکی از نقاط ضعف مهم این خودرو کسب تنها ۳ ستاره ایمنی از موسسه‌ی CNCAP است. با توجه به تیراژ انبوه این خودرو در سال‌های آینده و توسعه‌ی این خودرو در روزگاری که حتی بسیاری از خودروهای چینی نیز ۵ ستاره‌ی ایمنی از موسسه‌ی CNCAP دارند، کمی نا‌امیدکننده به نظر می‌رسد.در حین رانندگی اولین نکته‌ای که جلب توجه می‌کند هندلینگ خوب اچ سی کراس نسبت به ارتفاع آن است؛ به‌طوری که حتی در پیچ‌های تند می‌توان با اعتماد به نفس، پیچ را طی کرد؛ البته جای خالی سیستم کنترل ترکشن TCS و سیستم کنترل پایداری ESP در این خودرو به چشم می‌آید. نبود این سیستم‌ها در حین ترمزگیری بیشتر مشهود است و ترمزگیری در پیچ‌ها کمی حس اعتماد به نفس را کاهش می‌دهد؛ اما این موضوع زیاد نگران‌کننده نیست و در صورتی که سرعت ورود به پیچ مطمئن و معقول باشد، هرگز شاهد اتفاقی مانند کنترل‌ نشدن انتهای خودرو نخواهید بود.عملکرد جعبه‌دنده بسیار خوب است و تعویض دنده‌ها به‌خوبی انجام می‌شود؛ اما با افزایش سرعت خودرو، نبود دنده‌های بیشتر کمی آزاردهنده است. جعبه‌دنده‌ی مجهز به دنده‌های بیشتر می‌توانست مزیت خوبی در سرعت‌های بالا باشد؛ دلیل آن نیز کاهش مصرف سوخت و کاهش صدای ورودی پیشرانه به کابین است. سیستم تعلیق خودرو با توجه به ارتفاع بیشتر از سایر کراس‌اوورهای کامپکت، عملکرد نرمی دارد و در مواجهه با پستی‌و‌بلندی‌ها ضربات زیادی به کابین منتقل نمی‌کند و باعث حفظ آرامش و راحتی سرنشینان در کابین می‌شود.کیفیت ساخت H30 کراس در مقایسه با رقبای آن قابل قبول است و از مواد پلاستیکی با کیفیت مطلوب در آن استفاده شده است. تزئیناتی مشابه فیبرکربن در داخل کابین و اجزای کرومی در بیرون خودرو استفاده شده است تا از حس ارزان‌ بودن کاسته شود؛ اما می‌توان این خودرو را ارزنده‌ترین خودروی ارزان نامید. می‌‌توان گفت که کیفیت قطعات داخل کابین هم رده‌ی دنا است و کمی پایین‌تر از پژو ۲۰۶ قرار دارد.به لطف همکاری گسترده‌ی ایران خودرو با PSA فرانسه و دانگ‌فنگ چین و همچنین گسترده‌ترین سامانه‌ی خدمات پس از فروش خودرو در کشور که متعلق به ایران خودرو است، نباید جای نگرانی درباره‌‎ی خدمات پس از فروش این خودرو داشت. نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور، یکسان‌ بودن بسیاری از قطعات فنی با سایر خودروهای تولید داخلی و دسترسی آسان به انبوه قطعات در شهرهای مختلف، از مزایای این خودرو محسوب می‌شوند.قیمت این خودرو در چین برابر با ۸۶,۸۰۰ یوان برای نسخه‌ی دستی و ۹۷,۸۰۰ یوان برای نسخه‌ی اتوماتیک است.(قیمت هر یوان ۵۵۰ الی ۵۷۵ تومان است). در حال حاضر قیمت H30 کراس از جانب ایران خودرو ۴۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و در بازار آزاد شاهد قیمت‌گذاری تا ۵۵ میلیون نیز هستیم. این قیمت‌گذاری ماحصل استقبال زیاد مردم از این کراس‌اوور کامپکت است؛ چرا که بازار زیر ۵۰ میلیون تومان، تشنه‌ی خودروی جدید است.H30 کراس رقبای مهمی در داخل کشور دارد که اغلب آن‌ها هموطن این خودرو محسوب می‌شوند. از مهم‌ترین رقبای این خودرو می‌توان به رنو ساندرو، ساندرو استپ وی، لیفان X50، چانگان CS35 و پژو ۲۰۶ اشاره کرد.این رده‌ی قیمتی بیشتر از سایر رده‌ها برای عموم مردم در دسترس است. از این رو بسیاری از خودروسازان و مونتاژ کنندگان، تلاش می‌کنند این رده‌ی مهم را همچنان در چنگ خود داشته باشند. فضای سرنشینان مناسب، امکانات رفاهی ضروری و کاربردی، نرمی، کابین کم‌صدا و راحت از مزیت‌های H30 کراس محسوب می‌شوند و این کراس‌اوور کامپکت را به گزینه‌ی مناسبی برای مصرف‌کنندگان تبدیل می‌کنند. ولی افسوس که ایران خودرو برنامه‌های دیگری برای بازار کشور تدارک دیده بود و قصد داشت دانگ فنگ را وارد دنیای سواری‌های کشورمان کند. دانگ فنگ در آن زمان در بازار کشورمان خودروسازی ناآشنا نبود، قبلاً توفیق آشنایی با کشنده‌های آن را در ایران داشتیم و احتمالاً خبرهای مربوط به مشکلات سیستم ترمز این کشنده و تصادفات زیادی که در جاده‌های ایران به بار آوردند را شما هم شنیده‌اید. همیشه در ایران بدین صورت بوده است که شرکت‌های خودروساز، مدل‌هایی را که می‌خواهند برای نخستین بار وارد بازار کشور کنند، از چند ماه قبل تبلیغات زیاد در مورد آن را استارت می‌زنند، آن را به چند نمایشگاه می‌برند و زمانی که احساس کنند مردم تشنه خرید آن خودرو هستند، پیش فروش‌های آن را آغاز می‌نمایند. ظاهراً ما مردم هم خیلی راحت و با این ترفند شرکت‌ها نسبت به خرید این خودروها اغوا می‌شویم. دانگ فنگ اچ سی کراس هم از این قاعده مستثنی نبود.ما قبلاً در مقاله‌ای جداگانه، به بررسی مزایای این خودرو و دلایلی که آن را به خریدی خوب در بازار فعلی کشورمان تبدیل می‌کند پرداخته‌ایم، امروز و برای این ساعت از مجله خودرویی زوم فور کار، قصد داریم در مورد معایب این خودرو صحبت کنیم؛ در مورد این که چرا شما نباید دانگ فنگ اچ سی کراس را بخرید. اگر مقاله قبلی ما در مورد این خودرو را خوانده‌اید و دوست دارید، معایب و ایرادهای آن را هم به طور کامل بشناسید، لطفاً با ما همراه شوید.دانگ فنگ اچ سی کراس، که برخلاف آن چه که از نام آن برداشت می‌شود یک کراس اور نیست و در بهترین حالت آن را می‌توان چیزی بین یک هاچ بک و یک استیشن در نظر گرفت، از یک موتور بسیار معروف در ایران به نام TU5 بهره می‌برد، این موتور ۴ سیلندر ۱٫۶ لیتری ۱۰۵ اسب بخار نیرو و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به کمک گیربکس اتومات خودرو این خروجی‌ها به چرخ‌های جلو ارسال می‌شوند. این خودرو را با داشتن ابعاد بدنه‌ای برابر با ۴۳۵۱ میلی متر طول، ۱۷۶۰ میلی متر عرض، ۱۵۲۸ متر ارتفاع و ۲۶۱۰ میلی متر طول بین دو محور، می‌توان جزو خودروهای سایز متوسط بازار دسته بندی کرد. با این توضیح کوتاه در مورد مشخصات فنی خودرو، به بررسی معایب آن می‌پردازیم.همان طور که اشاره کردیم، دانگ فنگ اچ سی کراس از موتور معروف TU5 که به واسطه حضورش روی پژو ۲۰۶ تیپ ۵، ایرانیان سال‌هاست آن را می‌شناسند استفاده می‌کند. این موتور ۴ سیلندر ۱٫۶ لیتری ۱۶ سوپاپ با ۱۰۵ اسب بخار نیرو و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور خود موتور ضعیفی نیست، ولی برای خودرویی در این رده قیمتی، استفاده از یک موتور قدیمی اتفاق خیلی خوبی نیست. در ۲۰۶، با توجه به وزن کم‌تر خودرو این موتور وضعیت بهتری دارد ولی در اچ سی کراس، که تقریباً ۲۰۰ کیلوگرم از پژو ۲۰۶ سنگین‌تر می‌باشد، بهتر بود از پیشرانه ای قوی تر استفاده شود .


  • سوالات متداول مشتریان در باره باتری ماشین دانگ فنگ h30 کراس

  • قیمت باتری  h30 کراس چقدر است؟ قیمت باطری h30 کراس پوما یا دلکور؟ قیمت باطری اتمی  h30 کراس کره ای ؟
  • مشخصات باطری دانگ فنگ h30 کراس ؟ باتری دانگ فنگ h30 کراس چند آمپر است ؟ باطری فابریک  h30 کراس
  • بهترین مارک باطری اتمی برای دانگ فنگ h30 کراس ؟ آمپر باطری مناسب h30 کراس چند آمپر می باشد؟
  • باطری برای دانگ فنگ h30 کراس ۶۰ آمپر استفاده شود بهتر است یا بیشتر ؟
  • آیا باتری ماشین ۶۶ آمپر یا بالاتر آمپر مناسب دانگ فنگ h30 کراس است؟

*برای دریافت پاسخ به سؤالات فوق لطفا با باطری اطمینان تماس بگیرید.*


 خدمات نصب و گارانتی به صورت شبانه روزی در سطح شهر تهران

۰۲۱۳۳۶۵۲۰۳۲ – ۰۹۱۲۶۶۵۹۹۴۱

بهترین باطری ماشین - باتری ماشین - باطری پوما - باتری پوما - باطری دلکور - باتری دلکور - باطری اتمی - باتری خودرو

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
باطری ماشین - باتری ماشین - باتری کره ایی - باطری اتمی - فروش باطری ماشین باطری ماشین - باتری ماشین - باتری کره ایی - باطری اتمی - فروش باطری ماشین

مطالب بر اساس

انتخاب خودرو< لیست قیمت